niedziela, 14 października 2012

Bohaterowie













Bill Kaulitz.
Ideał każdej dziewczyny fascynującej się niemieckim zespołem Tokio Hotel. Romantyczny książę na białym rumaku – właśnie tak często widziały go fanki. Człowiek bez wad, mężczyzna doskonały.
Niestety nie ma takich ludzi. Nikt z nas nie jest zajebiście perfekcyjny. Każdy posiada parę słabostek, które czynią nas oryginalnymi, jedynymi w swoim rodzaju.
Dwadzieścia trzy lata.
Tyle czasu przeżyłem wśród ludzi, którzy idealizowali mnie na każdym kroku, czyniąc bóstwem, bądź nawet Bogiem, którym nigdy nie byłem.
Zwykły chłopak mający pasję i uparcie dążący do celu. Jedno zdanie perfekcyjnie opisujące moją osobę.
Drugą życiową miłością, zaraz po muzyce były szybkie samochody. Ta część mojego życia w pewnym sensie połączyła mnie z Ade Engler – uroczą dwudziestodwuletnią dziewczyną, którą poznałem w zabawny sposób. Egoista walczący jedynie o własny, kościsty tyłek. Cholerny, lecz zarazem romantyczny zazdrośnik. Co moje to moje, nie tykać proszę. Wierzę w prawdziwą miłość, lecz nie stronię od szybkich związków na jedną noc. Każdy mężczyzna ma swoje oczywiste, naturalne potrzeby.
Nieidealnie idealny w swoim własnym świecie...


Pretty, pretty please, if you ever, ever feel like youre nothing,
You
re fuckin perfect to me.

[Pink, Fuckin Perfect] 












Adrianna Engler.
Przeciętna osóbka o nieprzeciętnych oczach i równie nieprzeciętnym uśmiechu. Studentka germanistyki, prawdopodobnie przyszła nauczycielka niemieckich dzieci.
Dwudziestodwuletnia dziewczyna, której zwyczajnie poszczęściło się w życiu. Kobieta, której wadą może być dostrzeganie we wszystkim pozytywnych cech.
Nigdy nie sądziłam, że moim głównym szczęściem stanie się przyjaźń z mężczyzną, który nie jest mi obojętny. Z człowiekiem, za którego wiele dziewczyn byłoby w stanie mnie zabić.
Nigdy nie byłam perfekcjonistką, ani nigdy nie zależało mi na byciu kimś. Niestety moje życie uległo pewnym deformacjom od momentu kiedy moim przyjacielem stał się nikt inny jak Bill Kaulitz. Bill Kaulitz, który stał się moim narkotykiem, jedyną używką, której zdecydowanie nadużywam w życiu codziennym.
Szybkie samochody i zwierzęta, to coś co nas głównie łączy, pomijając parę innych szczegółów. Ale optymistycznie wierzę w to, że któregoś dnia dostrzeże to co ja zauważyłam już dość dawno. Mówi się, że nadzieja jest matką głupich. Być może jestem głupia, ale żyję nią każdego jednego dnia, w swoim świecie…


Miss „No way, it’s all good”, it didn’t slow me down. Mistaken, always second guessing, underestimated. Look, I’m still around. 
[Pink, Fuckin’ Perfect]



Tom Kaulitz.
Starszy brat bliźniak Billa. Z pozoru ten gorszy, aczkolwiek po lepszym poznaniu wcale nie jest taki zły jak może się wydawać. Nie jest w stanie polubić Ade, z dość prostych powodów: Jest lepsza niż jego dziewczyna i piekielnie zazdrości bratu, że znalazł kogoś tak normalnego, a zarazem niesamowitego.
Chciałby, aby jego brat dostrzegł to co znalazł, albo skończył jak on
.





Ria Sommerfeld.
Dziewczyna Toma Kaulitz. Ma dwadzieścia dziewięć lat, jest byłą Miss Filipin.
Poznając Toma, doskonale wiedziała po co to robi. Uwiązała go przy sobie i zrobiła z niego zwyczajną skarbonkę, z której co jakiś czas zabiera co najlepsze, łącznie z pieniędzmi. Przez nią, starszy bliźniak zaczął się psuć, uważa, że to ona powinna być tą piękniejszą częścią w tym związku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz